Breaking Dawn = beroendeframkallande!

Ursäkta att jag inte har skrivit på länge men, som alla twilight-fans vet i alla fall alla som har läst alla böcker i twilightserien,vet man inte slita sig från breaking dawn! Jag är nu på ungefär hälften och försöker läsa huur långsamt som helst! Så nu vet ni varför jag inte har skrivit på så länge! Jag hoppas att jag börjar skriva mer nu. 

Har du också läst breaking dawn? Eller håller du på att läsa den? Hur kände du när du läste ut den? Skriv gärna en kommentar om dig och ditt twilight-läsande! 

/nea 



Kommentarer
Postat av: Tovee

jag har inte läst den jag håller på med en annan och ni kan väll kolla in min blogg och se min nya header (aa)

2009-09-27 @ 02:09:19
URL: http://brommasbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0